DZLM
Teil des
IPN Kiel
Forschung und Entwicklung
Was wir tun
Forschungsfelder
Fortbildungsthemen
Publikationen
Angebote
Kalender
Aktuelles
Über Uns
Wer wir sind
Team
Newsletter Anmeldung
Kontakt
EN
The practice of out-of-field teaching in mathematics classrooms - a german case study
Sie sind hier
Startseite
»
Forschung und Entwicklung
»
Publikationen
»
The practice of out-of-field teaching in mathematics classrooms - a german case study
Bosse, M. & Törner, G.
(2015).
The practice of out-of-field teaching in mathematics classrooms - a german case study
.
In L. Sumpter (Hrsg.),
MAVI-20 Conference
, S. 77–88. Falun: Högskolan Dalarna University Press.
Online First:
Bosse, M. & Törner, G.
(2015).
The practice of out-of-field teaching in mathematics classrooms - a german case study
.
In L. Sumpter (Hrsg.),
MAVI-20 Conference
, S. 77–88. Falun: Högskolan Dalarna University Press.
Initiiert durch