DZLM
Teil des
IPN Kiel
Forschung und Entwicklung
Was wir tun
Forschungsfelder
Fortbildungsthemen
Publikationen
Angebote
Kalender
Aktuelles
Über Uns
Wer wir sind
Team
Interviews & Podcasts
Newsletter Anmeldung
Kontakt
EN
A Framework for Explaining Teachers’ Diagnostic Judgements by Cognitive Modeling (DiaCoM)
Sie sind hier
Startseite
»
Forschung und Entwicklung
»
Publikationen
»
A Framework for Explaining Teachers’ Diagnostic Judgements by Cognitive Modeling (DiaCoM)
Loibl, K., Leuders, T. & Dörfler, T.
(2020).
A Framework for Explaining Teachers’ Diagnostic Judgements by Cognitive Modeling (DiaCoM)
.
Teaching and Teacher Education, 91
.
DOI:10.1016/j.tate.2020.103059
.
Online First:
Loibl, K., Leuders, T. & Dörfler, T.
(2020).
A Framework for Explaining Teachers’ Diagnostic Judgements by Cognitive Modeling (DiaCoM)
.
Teaching and Teacher Education, 91
.
DOI:10.1016/j.tate.2020.103059
.
Initiiert durch